Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Evaluation of the marketing communication of a research project and proposal of its output promotion based on the STP model
Novotný, Petr ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diploma thesis proposes a marketing strategy for the output of the project “Collaboration in Higher Education for Digital Transformation in European Business”, shortly CHEDTEB. The theoretical part explains the principles of marketing communication. The results of the already carried out activities are examined in the analytical part for the purpose of development of the proposal. Evaluated results will be used for the creation of the promotion strategy based on the STP model.
Evaluation of the marketing communication of a research project and proposal of its output promotion based on the STP model
Novotný, Petr ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diploma thesis proposes a marketing strategy for the output of the project “Collaboration in Higher Education for Digital Transformation in European Business”, shortly CHEDTEB. The theoretical part explains the principles of marketing communication. The results of the already carried out activities are examined in the analytical part for the purpose of development of the proposal. Evaluated results will be used for the creation of the promotion strategy based on the STP model.
Porovnání marketingových aktivit vybraných e-shopů
Urban, David ; Čermák, Radim (vedoucí práce) ; Böhmová, Lucie (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na porovnání marketingových aktivit z oblasti online marketingu. Konkrétně se zabývá jejich využitím u e-shopů s plaveckými potřebami. V teoretické části jsou popsány základní pojmy týkající se daného tématu. Nejprve je charakterizován samotný internetový marketing a následně jsou v práci definovány jeho jednotlivé nástroje. Praktická část se věnuje porovnání využití těchto nástrojů dvěma odlišnými e-shopy. V prvním případě jde o specializovaný obchod, který prodává výhradně plavecké potřeby. Ve druhém pak o velkoobchod, který prodává potřeby z různých sportovních odvětví. Cílem práce je porovnat marketingové aktivity daných e-shopů. Následně toto srovnání vyhodnotit a stanovit doporučení pro specializované obchody. Přínosem by pak měla být právě tato doporučení specializovaným obchodům, která přinesou lepší využívání on-line marketingových nástrojů.
Analýza marketingových aktivit eshopů ve vybraném segmentu
Horký, Michael ; Sova, Martin (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Abstrakt Cílem této práce je popsat problematiku online marketingu z hlediska jejího praktického využití mezi slevovými portály. V teoretické části jsou definovány pojmy, jejichž pochopení má významný vliv na porozumění zbytku práce a popsány základní nástroje využívané v online marketingu. V praktické části je pak přiblížena situace na trhu slevových portálů a následně jsou analyzovány marketingové aktivity slevových portálů Slevomat.cz, Pepa.cz a Groupon.com. Přínosem práce je poskytnout doporučení pro optimalizaci marketingových aktivit pro analyzované slevové portály a nabídnout souhrn doporučení pro efektivní využití online marketingu pro subjekt zvažující vstup na trh slevových portálů.
The analysis marketing activities of the e-shops in selected segment
Čerhák, Tomáš ; Sova, Martin (vedoucí práce) ; Böhmová, Lucie (oponent)
Obsahem této bakalářské práce je analýza marketingových aktivit e-shopů ve vybraném segmentu. Konkrétně jde o internetový marketing. Práce definuje základní pojmy jako marketing, internetový marketing a popisuje nástroje internetového marketingu. Praktická část je zaměřena na analýzu e-shopů, které byly zvoleny jako potenciální konkurence pro subjekt zvažující vstup na trh. Hlavním cílem práce je provedení analýzy využívání nástrojů internetového marketingu potenciální konkurencí a na základě výsledků podat návrh a doporučení efektívního využívání internetového marketingu pro subjekt zvažující vstup na trh v daném segmentu. Na začátku práce jsou definovány pojmy, v další kapitole následně nástroje internetového marketingu. První část praktické části popisuje internetové obchody, které byly zvoleny jako potenciální konkurence. Druhá část praktické části analyzuje využívání nástrojů internetového marketingu konkurenčními e-shopy. V poslední části praktické části jsou podány návrhy a doporučení pro subjekt zvažující vstup na trh v daném segmentu. V závěru práce jsou shrnuty výsledky a je zhodnoceno zda se podařilo dosáhnout cílů práce. Hlavním přínosem práce by mělo být provedení analýzy potenciální konkurence a na základě výsledků podání návrhu a doporučení pro efektivní využívání nástrojů internetového marketingu novým e-shopem.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.